Friday, May 2, 2008

..semalam di kota damansara..


khamis lalu, segelintir da vom yg telah bersama2 lepak bagi mnyambut kepulangan alynn.. es,abby,yed, issey, venom n haku sndri telah meluangkan masa lepak2 di kfc kota damansara bersama2 the jirins, ireani dan juga alynn, x lupe gak mila dan famee.. ada gak jepp n dat..


perlepakan ini bukan perlepakan kosong, tapi telah membuatkan perut ku mengisi set snack plate yg sedap.. nyum2x :) .. dengan keadaan jiwa kacau, haku di tenangkan oleh kawan2 da vom.. mekaseh da vom.. mekaseh abby n bertanya kan keadaan haku.. haku hargai .. korang adalah anugerah yg paling terindah haku dapat.. korang lebeh bermakna dari dia .. mwa86x.


lepas makan2, kami buat giler.. juget2 sambil amek vc .. syarmilla juger x tertinggal dalam pembikinan kerja giler tersebut. then kami bercerita ttg seseorg dan alhamdulillah, kami bisa bertenang.. erm..tu je lah.. pastu dalam 12 am, semua minta diri tuk pulang.. tapi tak bagi haku, zam,abby,yed,issey, alynn dan ireani krana kami sambung d kedai mamak kat palm spring sampe kul kul 3.30am..

sekali lagi perut ku di isi ngan megi sup yg di kongsikan bersama kak ireani..dan makhluk2 yg x berkenaan gak terlibat mengaco haku di tepi2 jalan tuh.. dan haku bergerak pulang sambey di temani 'sesebenda' .. haku smpe umah, x leh tido.. dan tetibe dunia haku gelap.. rerupenye haku da tido.. hee ..

c u ols later.. :)

2 comments:

Abby ♥ said...

i lap u bekem
usah risau
kalau tensi
konek la mak
ehhh
kontek
huhuhu

eleza737 said...

kalau laa aku xde exam time tu :'(