Monday, June 30, 2008

.ini jawabku.

ada seseorg bertanya pada aqu.. adakah aqu bahgia dgn memilih insan yg sekarang berdampingan ngan aqu?
ada yg bertanya, kenapa dia bisa hadir dalam hidup aqu dan kenapa aqu memilih dia sedangkan dia jauh dari aqu...
jawapan untuk soalan pertama, aqu bahgia hanya bila org yg bersama aqu bahagia.. tujuan aqu bersama seseorg adalah untuk membahagia kan org itu, bukan kebahagiaan aqu yg aqu cari.. aqu mmg x punya waktu utk itu.
jawapan untuk soalan ke 2, kehadiran dia dalam hidup aqu kerana waktu itu aqu sdg terluka teruk dan dalam kesaketan melupakan bekas kenangan lama aqu, yg meninggalkan aqu dan bersama dengan kawan baek aqu. aqu terlalu saket.. hanya kawan2 yg ada .. mekasih linggg.. nurtt n da vom.. x lupe skuad khas kerajaan selangor dan tak lupa kamu, reza mohamed yg banyak bagi aqu dorongan. walaupunnn..
kenangan lama aqu adalah seorg yg terbaek tapi dia tak abes2 menyakiti aqu.. datang dan pergi sesuka hati.. masih inginkan aqu walo bersama org len.. dan mmg saket untuk itu.. dan dalam kesakitan, aqu temui dia.. dan itu lah sebabnya hadirnya dia dalam hidup aqu.
jawapan untuk soalan terakhir, kenapa aqu memilihnya walo dia jauh, adalah kerana bagi aqu, jarak bukan ukuran bagi sebuah perhubungan.. kalo dia leh buat aqu tergelak, x salah kan aqu bagi dia peluang n mencoba..? jangan bilang tidak kan? ..
aqu harap tiada lagi yg bertanya kenapa ada dia dalam hidp aqu..

1 comments:

NorAzrin MohdNawir said...

tu la org kata..kalo kite dah syg seseorg tu...dia wat kite cane teruk skalipon kite ttp syg kat dia gak...so drpd dibiarkan perasaan sakit tu bermaharajalela lebih baik kite beringat....
dah la tu beck,sygilah apa yg kite ada skg sbb kite x mungkin dpt ulang blk masa lampau...saje je nasihat kat beck tp kalo xmo dgr xpe la...ok!