Tuesday, June 10, 2008

..tounament zila fc..

hye u olss ... long time no c kan? agak bz la u olss.. sorry :) .. ni, nak cerita tg bowling tournament anjuran zila fc yg berlangsung ahad lalu.. erm.. kalo z silap sebanyak 30++ team yg terlibat .. dan haku menyertai group abz cruzer dan davom xs mendapat number 16 .. ok la.. game pertama berlangsung ngan begitu cemerlang sekali.. masuk game ke 2, hampehh!! emosi dan mud bebetul terganggu bila haku di tenung oleh org yg x spatutnya menenung haku..
nyampess pun ade! (walauponn)..




pehtu, haku amek langkah bijak,dengan bergayut telfon ama darlenk haku yg berada nun jauh di jakarta.. walo pun baru 1o jam berpisah, namun ku rasakan terlalu lama.. n kami berbual2 dan menemani haku .. dan haku lihat, ada jelingan tajam dari seseorg, dari arwah! apekehenye yob? kan??mmg tournament ni mmg mengganggu emosi haku! lane haku dan arwah hanya selang 2 lane jek.. cipetlok tul .. tapi haku amek itu sebagai satu cabaran untuk menguji sekuat mana cinta ku pada my darlenk.. ekekeke.. x gentar beb!
yg paling besh, haku berkenalan ngan seseorg kat sini.. dia yg tegur haku dulu k! bukan ahkak yg tegur dulu.. dalam sejarah ok? ekekke.. pehtu, abesh tournament, renda hantar haku ke sogo .. untuk berjmpa2 kembali ngan davom2.. sampe sana, duduk jap dan terus bergegas ke ampang park mekdonel (xde tmpat laen ke?) untuk meeting2 ttg cuti2 davom..

pehtu lepak2 jek kat sana sampai jam 9malam.. pehtu haku di amek oleh erwan(travel agent) dan haku di hantar pulang.. tuh jek la hari haku di hari ahad.. tapi, haku lalui hari ni ngan berat skali coz haku sangat merindui seseorg yg jauh di sana :(( semoga dia berada dalam keadaan sehat.. amin.. :)

0 comments: