Wednesday, August 20, 2008

..aqu?..

aqu takkan kata 'aqu takde pasal tu jadi camtu' ... tp ape yg akan aqu katakan.. 'mereka ada presiden yg tabah..dan vice presiden yg kuat untuk melalui segala dugaan'.. itu yg aqu akan kata!
pelik dengan kata2 tuh? biarlah aqu yg tahu.. n semalam, 19 ogos 2008, dengan kata2 dia, telah membuatkan aqu kuat dengan keputusan ku.. dan aqu maybe dia juga berharap aqu akan stick dengan keputusan.. meninggalkan mereka yg aqu sayang dan memberi ruang pada yg laen untuk sama2 naekkan kelompok itu..
yup.. mungkin ape yg aqu katakan dalam puisi itu, palsu! bak kata seseorg 'ape yg ko cakap selama ni semua palsu kan beck' ... yup! palsu! n itu sebenarnya membuatkan aqu tambah kuat dalam keputusan aqu.. dan aqu tabah lalui nya.. aqu dah kehilangan org yg aqu sayang... dan aqu dah bersedia untuk apa2 kehilangan...
dan aqu yakin, pemergian aqu tak memberi apa2 kesan pun terhadap org yg melemparkan kata2 tuh.. 'kau tak pernah menghargai pun selama ni' .. dan setelah fikir panjang, ayat2 terakhir tu yg buat aqu kuat dengan keputusan aqu.. aqu hargai atau x, biar aqu yg tahu..

0 comments: