Wednesday, September 10, 2008

..aqu dan berpunya.. dapat?..

kalo nak d katakan cinta itu gila dan bisa merubah apa saja, itu aqu akui.. aqu akui.. kerananya, kita boleh berubah dan kerana nya juga kita dapat mematangkan diri kita.. kalau nama intan beckham terkenal ngan sifat buayanya, tidak lagi skrg.. kerna.. aqu sememangnya sudah di miliki oleh seseorg dari jakarta.. dan aqu mengakuinya.. aqu tidak single lagi..

skrg, terlalu banyak muka baru datang dalam hidup aqu untuk menempati hati aqu... tapi, tiada lagi ruang dalam hati aqu untuk di tempati kerana hati qu telah dipenuhi oleh senyum tawanya, gelagat comelnya, sikap manjanya, sifat lemah lembutnya dan segalanya sehingga aqu merasa tenang bila bersamanya.. gembira bila melihatnya dan bahagia bila meletakkan hati nya di dalam hati aqu dan tak ingin kehilangan diri nya..

dia, yg sanggup datang dari jauh bila aqu sakit, bila aqu hadapi tekanan dan bila aqu kata aqu terlalu rindu padanya.. walopun kami jauh, aqu tetap ada dia.. sentiasa di temani sms cumel nya sepanjang hari hidup qu.. Walo mulanya aqu cuba ingin menjauhi dia, dan hampir tidak memberi peluang padanya, namun dia tetap ada untuk aqu kerana cinta itu tak pernah bersyarat. dia sabar menunggu aqu.. sabar melayan karenah aqu dan tak pernah jemu untuk terus menghiburku..

dan setelah hampir sebulan aqu kehilangan seseorang yg amat aqu sayangi, setelah hampir sebulan aqu kehilangan seorang yg bergelar kawan, dia ada utk aqu.. walo sejauh mana aqu cuba menghalau nya, dia tetap ada.. sabar bertemankan aqu.. walo sekuat mana aqu menghindarinya, dia tetap wujud.. wujud dalam setiap hari2 qu.. dan kini, aqu sememang aqui aqu ada dia.. terlalu syang dia dan kali ni, aqu xnak kehilangan dia.. seperti mana aqu kehilangan org yg aqu syang sebulan lalu hanya kerana aqu sibuk dengan hidup.. dan aqu xnak itu terjadi antara aqu dan pacarqu..

dan, untuk 2 hati yg laen, aqu minta maaf kerana memberi harapan kepada kalian.. pada masa itu, aqu cuma bingung... untuk memilih 3 cinta ini.. walo pun aqu tau aqu hanya menyayangi dia, namun aqu tetap memberi harapan pada kalian.. maafkan aqu.. maafkan.. aqu akui salah aqu... dan skrg aqu mohon, tolong jauhi aqu wahai anasir2 yg bisa membuatkan hubungan antara aqu dan dia musnah.. kerana aqu x mau kehilangan dia.. aqu tak mahu..

siapa dia? biarlah menjadi rahsia.. kalo ada mulut cabul yg mengatakan 'BECKHAM MERAMPAS HAK SEORANG VOKALIS KUMPULAN TERKENAL INDONESIA', aqu juga tak kisah.. kerana waktu dia datang pada aqu, sememangnya dia x da apa2 ikatan lagi dengan penyanyi itu.. dan jangan lah kaurang cuba untuk meruntuh apa yg aqu rasa padanya, kerana ia x kan berkesan.. aqu tahu jalan cerita sebenar dan aqu menyayangi dia.. aqu dah sedia dengan segalanya bila aqu siap memilih dia.. dapat? aqu bukan perampas... aqu sendiri benci pada perampas inikan plak aqu nak jadi perampas.. utk dia yg membaca blog aqu ni, ni ucapkan pertama aqu untuk dia setelah aqu mengakui aqu bukan single..

:: darlenk.. makasih untuk setiap masa yg telah u luangkan untuk i.. dan i punya u.. n u punya i.. biarlah cerita bekas2 kekasih kita tak memberi apa2 impak pada kita.. my ex dah ada hidup dia dan ur ex juga ada hidup dia.. dan mereka x kan memberi apa2 impak.. kisah kita sama.. kita di selingkuh oleh ex kita dan teman baek kita.. dan kerana itu lah.. cinta ini terbina... kalo selama ini i hanya bilang sayang, harini biar i kata ama u.. menjawab semua soalan u.. i mmg sayang dia kerna kami pernah bersama... but, I LOVE U MORE THAN DIA.. i love you. ::

0 comments: