Wednesday, November 12, 2008

..sekadar renungan bersama dari DR.LOVE beckham.


dari : beck si dr love.


untuk semua yg masih mencari cinta dan ingin menghadirkan org yg boleh mencintai dalam hidup anda semua, atau pun sukar nak buat pilihan, di sini dr love nak bagi tips sket.. chewah.. sharing is caring rite? so, marilah baca. ini berdasarkan pengalaman.(eceli me ngah buhsan, so saje membebel kat sini).

pilih lah seorang yg boleh buat kita hepi.. yg boleh buat kita tersenyum.. yang mana senyuman yg kita ukirkan itu ikhlas dari hati kita.. seikhlasnya dan bukan senyuman plastik.. pilihlah org yg akan selalu ada untuk kita walau se bz mana pun dia.. kerna zaman skrg ni teknologi dah canggih.. satu sms pun sudah buat kita tersenyum, itulah pilihan yg tepat..

pilih lah ia kerna hati kita gembira ketika kita bersamanya.. dan jangan mngukur dia kerna rupa.. jika pilihan kita itu kerna rupa, percayalah, kita sendiri akan merana.. apa guna muka lawa kalo menyakitkan hati..derita cinta la jawabnya.. dan satu lagi, jangan biarkan kita memilih dia kerna dia dah MEMBELI kita. pikir2kan lah, bila dia dah x suka kita, dia boleh membeli org len. pikir2kan lah..

2 comments:

eleza737 said...

mentang2 'die' ade sebut "berdasarkan kajian dr luv"
hohohoho

.InTaN BecKhaM. said...

kadang2kan.. ada jek awal2 neh..
wakakakka..
mmg aqu dr love nak buat cemner kan?
:p