Friday, December 26, 2008

.. tiada perpecahan atau sampah yg terjadi..

ramai yg bertanya pada aqu, adakah betul bla bla bla bla.. adakah PA dia bla bla bla bla. dan adakah betul D.... di buat seperti sampah bla bla bla bla.. dan ini jawapan aqu untuk semua pertanyaan di atas :-
KAMI TETAP MASIH ADA DAN TIADA MAKSUD UTK 'TIADA LAGI....'.. TTG PA, IA TAK SEPERTI YG KORANG ADA TERBACA, KERANA SEORANG PA HANYA MENJALANKAN TUGAS DIA. DAN SOALAN TERAKHIR, TIADA SAMPAH YG TERJADI PUN.. KERNA PUSAT PERLUPUSAN SAMPAH DAH TERLALU PENUH, SO, DIA PUN TAKKAN NAK BUANG SAMPAH MERATA2! DIA MASIH PUNYA HATI DAN TAK TERGAMAK UTK MELAKUKAN ITU.. AQU, KENAL DIA DAN AQU TAHU IA TAK SEPERTI YG DI SANGKA KAN..
so, aqu harap semua dah terang k.. blog, mmg laman peribadi seseorang untuk menulis segalanya, tp, aqu harap korang jangan terlalu terpecaya dengan apa yg korang baca.. org yg beremosi boleh tulis ape jek yg dia tak puas hati tentang seseorang. dan tugas kita, jangan terpedaya atau terpecaya dan mudah percaya dengan benda yg kita baca, yg sebenarnya kita tak tahu kesahihan nya..
'KAMI MASIH ADA.. but soon, MEREKA TETAP ADA!'

0 comments: