Thursday, January 8, 2009

..rabu..

bertemu lagi kita.. hehehehe.. rabu aqu? ok2 jek.. dalam jam malam, aqu amek jimboq kat bangsar n terus menuju ke mekdonel jalan pahang untuk bersidang.. dalam persidangan, hati aqu bukan di situ walo pun badan qu di situ.. hati dan minda aqu jauh terbang dari situ.. terbang pada dia.. banyak yg aqu pikirkan.. aqu pikirkan, adakah aqu akan kembali kehilangan dia setelah segalanya kembali ok di antara aqu dan dia?

aqu berjaya luangkan masa bersama witout 1 hari pun failed.. dan aqu rasa hepi sangat.. segalanya kesakitan, kedukaan, ketensenan, hilang...erm.. dalam ketermenungan, aqu di kejutkan dengan panggilan tepon.. dalam 30 minit, aqu minta diri dan gerak.. antar jimboq, terus amek dia. pehtu kami g berpeleseran.. dalam berpeleseran, aqu kenal ngan seseorang.. hahahaa.. mmg x di jangka.. ampeh.. kalo nak di ingat, kelakar sangat lah.. wakakkaka86x..

aqu sedar, lately, aqu banyak gelak2 jek.. hepi jek.. laen bila dia dah kembali ada.. hahahaha.. terima kasih untuk segala kegembiraan itu.. dalam jam 3.30 g makan kat bangsar.. dan pulang dalam jam 5.30 pagi.. ngantukssss!! sblum tdo, ingat lak kat urg jauh.. moga dia sehat sana.. amin.. c ya later.. mwa86x.

0 comments: