Thursday, February 12, 2009

..demi masa..

demi masa, manusia akan berubah kan? demi masa, yg akrab akan jadi renggang. demi masa, yg jauh, semakin jauh. demi masa, yg dekat boleh jadi jauh. demi masa, yg jauh boleh di dekatkan kembali. demi masa, kita leh jumpe orang2 baru. demi masa, kita leh terlupa yg kita sayang seseorang tu. demi masa, kita lupe yg ada orang sayang kat kita bila orang laen da berebut nak sayang kita..

banyak sebenarnya yg akan terjadi demi masa, kerana waktu itu terus beredar tanpa menoleh lagi.. dan demi masa jugak la aqu dah dapat balik apa yg mulanya dulu nak hilang.. dan demi masa juga aqu kehilangan apa yg aqu ada ketika aqu kehilangan dulu.. masa.. masa.. masa.. kalo lah aqu bole stop masa, pasti aqu lakukan bila masa itu berada betul2 di tengah2 paltform yg betul.. di mana sewaktu aqu belum kehilangan dan aqu menerima orang baru.. kelompok baru. dan aqu nak stop kan masa tu..

tp sebagai manusia biasa, dah tentu2 kita tau yg aqu x bole buat mcm tuh kan? ape yg aqu leh buat? ialah menjaga apa yg dah kembali dan merelakan pemergian di saat yg pergi itu kembali..aqu dah bersedia.. cukup bersedia.. hargai lah masa sebaeknya.. hargailah masa sewaktu kita dengar seseorang itu sayang kita. kerana, masa x kan berundur untuk kita dan kita harus melalui..

mwa86x.

0 comments: