Wednesday, November 4, 2009

..perhatian utk yang x paham bahasa..

saya dah cukup hepi dengan kehidupan sekarang. sekiranya ex - ex saya, ataupun sesape yang penah membuat rasa merasa bodoh untuk bersama dengan nya membaca tulisan saya ini, di harap anda boleh g terjun longkang dan jangan cuba menggoda saya lagi.. jangan cuba memujuk saya lagi juga jangan mengharap saya akan kembali kepada anda2 kerana x terlintas pun di fikiran saya untuk kembali kepada anda dan saya gembira melalui perubahan dalam hidup saya..


saya berasa amat rimas menerima sms mahupun panggilan talifown dari anda2 ... anda anda telah membodoh2kan saya, menggunakan dan menjadi kan saya jambatan untuk anda menjadi glemer.. hanya kerana status keluarga saya menjadikan anda ingin mendekati saya.. sudah la.. saya dah buhsan.. saya dah berlajar apa itu erti kehidupan dan saya gembira. saya ada comen saya yang amat saya sayangi, saya ada kekasih saya (walopun x selalu bersama) juga saya ada kawan2. saya x perlukan anda-anda semua.. anda2 semua yang telibat adalah pukima*.


kepada pipi, saya masih merindui anda tapi saya x tahu. kerana saya sekrang dah berpunya. melepaskan anda mungkin satu hikmah dan jangan anda ingat saya bergembira dengan keputusan saya tapi saya terpaksa kerana awak tak pernah berubah. saya sayang awak tapi awak sayang hanya kebendaan. saya mungkin berharap awak kembali dan hidup bersama awak semula sekiranya awak betul-betul berubah dan bila kekasih saya meninggalkan saya. maafkan saya pipi..


sekian saja pesanan saya. saya penat nak bercakap pada yang tak paham bahasa.. dan owez sekodeng profile saya, blog saya dan macam2 berkaitan saya.. nah! terima ini.. SAYA BENCI ANDA2 YANG PERNAH SAKITI SAYA DAN SAYA GEMBIRA DENGAN COMEN SAYA, KEKASIH SAYA, KAWAN2 SAYA JUGA PERUBAHAN PERSEKITARAN SAYA.. jadi orang awam itu best. bye. mwa8x.

0 comments: