Thursday, February 18, 2010

..18.02.201o - apekah?..

tarik nafassss... hembusss... tarik nafassss.. hembusss.. lega...! hmm.. ape punya hari la ini.. bermula dengan ok2 jek, tapi sampe di pertengahan hari, semuanye jadi sampah! kata2 dari seseorang bebetol buat mud aqu sentap! sentap dan sentap! aqu taktau nape aqu rasa cam pecah bila dengar kata2 itu.. 'beck ko dah x dengan tut eh? tgk la dia, dia dah ada pengganti kau dah.. kau dah tak diperlukan lagi. tau la dia tu kan,mengutuk ko mng keje dia..'.. bedesing telinga aqu.. aqu cakap kat orang tu balik, MIND UR OWN BUSSINESS!' nak sebuk hal orang pahal!

sukehati lah! aqu ok lah!! pehtu aqu pun hilang mud.. nape eh korang x senang aqu dengan dia? apa dosa aqu kat korang2 dan apa dosa dia dengan korang? ada dia kacau korang? ada dia minta makan kat korang? korang tuh yang suka amek kesempatan kat dia! korang2 yang macam ni la sebenarnya sampah masyarakat! (bukan semua k, yang terasa tuh, ko lah orangnya! kerpen!). aqu x kesah korang nak burukkan aqu tapi jangan sesekali korang nak burukkan dia dekat aqu! aqu kenal dia dan aqu tau dia mcm mana.. so, jangan nak hasut aqu! streessss tau x!

tp sket sebanyak kata2 tadi buat aqu hancur berkeping2 sebenarnya hati aqu.. dia ada pengganti? sedangkan aqu masih berperang ngan emosi nak cari pengganti dia.. ingat senang ke nak bawa orang laen yang kita belum tentu tau warnanya? tp dia selalu anggap aqu ni sesenang pegi kat orang laen! helo, kalo aqu senang2 jek, dah lama aqu pegi k! uwaaaa.. :((. sabar beck.. sabar..

xpe lah.. dia berhak mendapat yang terbaek.. dan mungkin yang lebeh baek menanti dia.. aqu? mungkin juga dah ada tapi amat sukar untuk aqu putuskan siapa yang harus aqu pegi.. 3 offer yang menarik.. tp x mungkin aqu akan tinggalkan comtel aqu yang banyak beri aqu sokongan dan ada untuk aqu kan? ntah la.. aqu buntu.. dia da ada pengganti? xpe, aqu doakan agar dia sentiasa berjaya dan ill be fyne.. aqu ada comtel n aqu ada kawan2 yang sayangkan aqu..

assalamuaikum. xde mud nak menulis!

0 comments: