Saturday, February 6, 2010

..hmmm..

hatiku hancurrrr mengenang dikauuu.. berkepinggggg kepingggg jadinyaaa.. heee.. tetibe aqu terdengar suara sumbang kat luar bilik menyanyi2 memerli aqu.. perli lah!! perli!! nnti sore ko tersumbat baru ko tau! buduh! tensen la aqu ngan ko neh! itu bukan nak pujuk hati aqu tp itu menambah kan lagi saket kat hati aqu.. tp ujung2, sweet jek bunyi yer.. sweeett? sweet tu untuk dia.. hmm.. x pe. aqu yakin ada orang lagi sweet dari dia! taim to move on!! today marathon nanges! aqu nak kuar kan semua n masuk ari isnin, no more! mungkin ini jalan terbaek untuk kami.. uwaaaaa86x.

aqu mula terfikir, mcm mana dia leh sesenang jek lupekan aqu eh? tuh la manusia, kerana sedikit kesalahan, sejuta menda yang manis di lupekan.. aqu wish, aqu adalah dia.. kenapa? supaya aqu tak kan rasa sesaket ini untuk membuang sesorang dari hidup kita.. supaya aqu tak menderita dengan kenangan yang dia tinggalkan untuk aqu.. juga aqu tak rasa terseksa dengan segala janji.. aqu wish aqu adalah dia.. senang dia lupakan aqu kan? so, korang rasa berbaloi ke untuk aqu mcm ni terus..? x kan?

korangg senang la cakap! yang laluinye aqu! saket tau tak!! jiwa aqu ikut pergi bersama dia! yang aqu rasakan sekarang, KOSONG! mungkin kerana aqu dah hadiah kan hidup aqu untuk dia.. tp dia? sesenang lupakan aqu! :(( aqu wish aqu adalah dia..!!!!! so, ape yang aqu perlu lakukan skrg??? :-

yang pertama : aqu kene yakinkan diri aqu bahawa semua yang terjadi ini ada hkmahnya dan aqu juga kene yakinkan diri bahawa ada yang mungkin lebeh baek dari dia.. ( boleh ke? :(.. )

yang kedua : aqu akan luangkan masa untuk diri sendiri iaitu memaratonkan tangisan aqu.. aqu nak mengunci diri dalam bilik dan menanges juga menjerit sepuasnya juga mengingati segala kesakitan yang dia buat.. (masalahnya aqu x leh ingat kesakitan, kemanisan jek :( ..) .. dalam masa 24 jam jek! dan aqu akan pergi berjumpa dengan dunia lepas 24jam tuh dan xkan nanges lagi.. yeahhh!

yang ketiga : melempiaskan segala kemarahan aqu pada benda apa pun.. (so lipas2 di luar sana, jaga!! aqu nak pijak ko!).

yang ke empat : aqu akan manjakan diri aqu.. pegi ke kelab2 berhampiran dan buatlah ape jek yang aqu nak! hahaha86x,,

yang ke lima : luangkan masa bersama sahabat.. pergi menonton atau sebagainya yang membuatkan aqu akan tergelak besar cam setan! yuhuuu..

yang ke enam : luang masa ngan comtel. teman comtel g gym! (alamak ini pun masuk ke? )

yang ke tujuh : sentiasa ingatkan diri yang tiada manusia yang sempurna dan menanti dia kembali.. haaaa??? entah la..

semoga ko berjaya melalui hidup baru beckham!! chaiyok!! chaiyokk!!

0 comments: