Wednesday, February 10, 2010

..untuk kau..

i mish u.. rasanya cam mau mati.. tp aqu tau semua ini akan pulih.. aqu hope ko tabah dalam menempuh dugaan.. aqu nak ko tau, aqu xnak pentingkan diri.. aqu tau amat sukar hidup aqu tanpa ko, tp bila ko hepi tanpa aqu, aqu relakan.. kata2 aqu masa aqu marah tuh, aqu nak ko tau aqu x maksudkan. aqu sayang ko dan itu akan kekal walo kau dah x dengan aqu. dan walo aqu mungkin dengan orang laen. bukan senang untuk aqu lupekan kau.. itu ibarat membunuh diri sendiri.. tp apa lagi aqu leh buat?

ko jaga diri bebaek eh.. anytaim ko perlukan aqu, ko tau mana nak cari aqu.. cuma aqu mohon, jangan biarkan aqu pergi terlalu lama kerana aqu takut aqu tak jumpe jalan untuk patah balik. penat aqu nak menanges untuk meratapi pemergian ko.. since aqu dah mati dalam hidup kau, aqu dah mula belajar terima ketiadaan kau walopun aqu tau aqu x boleh.. dan aqu amek keputusan untuk tidak memaksa kuat untuk melupakan kau kerana bila aqu terlalu memaksa, ia akan bertambah susah.. so, biarkan waktu yang menentukan..

aqu sayang kau. terima kasih kerana jadi abang yang baek, bapa yang tegas, ibu yang kuat membebel, kakak yang garang juga adik yang manja.. terima kasih untuk jadi semua itu untuk aqu.. aqu hargainya.. kau pergi dengan membawa semangat aqu bersama.. dan itu sebenarnya membunuh aqu.. aqu doakan ko terus berjaya.. terima kasih hero.. :(

ini membunuh aq.

0 comments: