Tuesday, March 2, 2010

..24 feb 2010..

pada tarikh ini ape aqu buat? aqu bangun kul 9 pagi.. pehtu dalam jam 2 ptg gerak pegi shah alam pasal comtel ada muzik2.. bergerak la ke muzik2 dalam mud yang tak berapa nak betul.. sampe jek terus soundcheck.. afta soundcheck, duduk2 jek.. comtel maen pingpong.. sementara nak menunggu jam 6.30 tuk bersiap.. lama menunggu waktu itu kan? hmmmm...

eceli for da 1st taim aqu ngan comtel lalui kemasalahan yang agak kronik n membuatkan kedua2nya terasa.. aqu akui salah aqu dan dia aqui salah dia. tapi masa terjadinye nie, mcm2 aqu rasa. rasa sia-sia lah.. ape lah.. tp apabila kami duduk n berbincang secara profesional, benda itu semua settle... itu yang membezakan dia dengan yang lama.. bercakap dan berbincang secara sehat.. :(..

apepun, benda dah ok.. alhamdulillah.. malam tuh dia perform dengan hebat sekali menerusi lag juwitttaaaaaaaaa nyer.. syabas comtel.. anda memang besh dan anda akan tetap besh.. :) afta dat we semua wit fenklab nyer minum kat kedai mamak bawah tuh. dalam kul 11 kami pun pulang.. sekian terima kaseh..

.intan beckham nubicaldina.

0 comments: