Tuesday, March 2, 2010

..25022010..

di tarikh ini kemana aqu pergi? aqu pergi ke concorde kl.. wat pe? pasal teman comtel g pc mstars onlline yang kini telah di akhbar kan.. kami berada di sana dari jam 2 hingga 6 ptg.. ramai yang datang.. ramai.. yang x beshnye, ada seorang wartawan bertanya tentang pergaduhan aqu.. hoh! tersebar nampaknya.. jawapan aqu senang saja.. 'dia tetap yang terbaek dan buat masa ni saya bercuti kerana dia ingin saya menimba pengalaman supaya cuti saya x terbuang begitu saja'.. hehehe86x itu jawapan aqu.. kate comtel, verri the artis.. :)

nak wat camner.. mulut kata benci tapi hati aqu sayang lagi.. haish.. afta dat, teman dia pegi facial muker.. biar dia kelihatan sentiasa hensem.. :) afta dat we makan kat midveli sementara itu juga dia di interbiew oleh mjalah aksi af.. selesai jek interview.. kami g garden... hhmm.. waktu itu dah pun masuk 26 hb 2.. tarikh yang paling aqu x nak ingat dan x nak datang tapi ia tetap datang.

aqu ucapkan terima kaseh pada comtel dan kawan2 kerana berjaya buat aqu hepi malam itu.. aqu puas tergelak dengan gelagat dia dan aqu juga puas terlompat2 dan cuba mencipta kenangan baru di tarikh itu dan aqu berjaya. terima kasih comtel... ;) dalam kul 3 am kami pun pulang...

-kau, selamat ulangtahun persahabatan ke 3.. :( .

.intan beckham nubicaldina.

0 comments: