Tuesday, August 31, 2010

..hepi belated besday..

bukan lupa tapi x ingat nak wish kat sini.. so sempena entry ni di tulis, den nak ucapkan :-

hepi belated besday to abeja.. semoga tahun ni akan jadi lebeh baik dari tahun2 sebelumnya.. di murahkan rezeki, dikurniakan akal yang kreatif untuk teruskan perjuangan dan persaingan di dalam industri ini.. juga di anugerahi kesabaran dalam menempuh liku2 kehidupan yang kian mencabar.. bukan nama kehidupan kalau tiada kekusutan dan bukan namanya kematangan kalau tiada kekalutan..

hepi besday .. :)

..merdeka..

selamat ari merdekaaaaa!!! arini merdeka.. 31 ogos 2010.. merdekaaaa.. arini gak den balik kl.. yahuuu.. lama dah x tgk kl.. hhahaha86x. today berbuka puasa dengan baby boshh kat pavilion.. redbox. makan2 sambel nyanyi.. besh gak.. lama x tgk kl.. hahaha86x. rasa besh sangat.. x sabar nak balik umah jumpa C .. rumah mesti bersepah.. sempat ke nak kemas? esok pagi nak berangkat balik.. aduh.. apepun yg penting dapat tgk kl.. hahaha86x. hepi merdeka u olsss! :)

Monday, August 30, 2010

..rindu kl.. rindu kamu jugak :(..

perghhh.. dah 3 minggu den ado kek bahau - senawang - juasseh - kuala pilah - btu kikir - senawang - seremban.. shooting..... ok now aqu paham kepenatan seorang manusia yang bergelar plakon.. untuk masa 3 minggu nie, aqu senang skali ngan baby bosh.. dia ok la.. cara dia lebeh kurang jek dengan perangai ex bosh aqu encik RM tu.. so agak senang tuk aqu uruskan.. dia kelakar la gak.. n dia suka curi monyet aqu.. dan kedengaran lah seperti org sdg bergaduh bila aqu cuba dapatkan monyet itu semula.. haha86x.

bila malam datang, aqu merindui kl.. merindui hiruk pikuk kl.. rindu kl owez macet.. rindu si dia.. rindu nak lepak.. rindu abg wafi.. rindu kakak.. rindu semuaaaaaa... apepun, aqu pasti akan merindui krew2 produksi ini. aqu di anggap sebagai adik manja di sini.. dan mereka sayangkan bosh ku krn kemanjaan ku. haha86x. m not MANJA ok!! tp saya sayang bosh saya. kerana bosh saya mcm RM..

baby bosh buat saya hilang sedih selalu.. baby bosh slalu cakap kat saya supaya jangan ingat benda yang lepas.. manusia ni banyak yang boleh gantikan org yang hilang. baby bosh pun boleh. baby bosh ngan c amat baek.. dan saya sayang mereka. tapi baby bosh slalu bawak monyet saya lari.. jahat kan?? bila saya rindu RM, baby bosh suka nyanyikan saya lagu seribu tahun.. baby bosh n C slalu ingat kan saya yang RM tu da jauh..

oleh itu.. saya sayang baby bosh saya.. saya juga sayang C dan saya juga sayangkan company ini.. masalah saya skrg adalah keluarga saya. dan masalah saya juga ialah saya sayang abg RM saya. tp saya dah lupakan semua peristiwa hitam. dan sempena hari raya aidilfitri dan sempena besday saya yang menjelang tiba, satu je saya wish.. (walo saya pakai toyota wish), saya wish agar saya dapat balik abg RM saya dan nak berkungsi semua dengan dia. juga nak gaduh2 ngan dia.. saya sayang abg RM saya..

ok lah.. saya sebenarnya da ngantuk dan saya rindu kl.. uwaaaaa.. haha86x.. gud nait eberibadi... assalamualaikum.

..to u..mr c :)

lagu ini amat kene dgn kami.. :) tenkiu mudak! :)
ku ada kamu.
Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Seandainya hari esok runtuhnya langit dijunjung
Tabahlah menjunjung bersamaku
Seandainya hari esok dunia dilanda gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu
Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu

..selamat berpuasa..

selamat berpuasa.. haha86x. aqu tau mmg lambat sangat la entry aqu ni d keluarkan.. org dah nak raya dah kan.. ok.. kat sini intan beckham nak minta ampun dan maaf dari hati kalau2 intan beckham ada buat korang terasa hati.. especially to my special one a.k.a special fren,(ko tau la yoh sape ekau), aqu nak minta maaf kat ko coZ slama ni aqu slalu buat ko marah bila aqu slalu ingat kat dia.. aqu slalu buat ko tinggal sendirian bila aqu terlalu menyampah kat ko bila aqu tgk ko, aqu nampak dia. ko selalu sabar dgn aqu. tp bila ko cakap aqu adalah dia dan engkau adalah aqu sewaktu kita berjumpa, aqu sedar betapa saket nye kau melaluinya.. kerna aqu pernah laluinya dulu.

dari itu, aqu xnak saketkan ko lagi.. aqu nak selalu dgn ko.. aqu nak jadi org pertama yg ade sebelah ko waktu ko d puncak maupun ko terjatuh. aqu taknak tengking ko lagi. aqu xnak suh ko amek makan dan minum sendiri lagi. aqu taknak.. aqu xnak hilang 'seseorg' sebaek ko.. aqu xnak pukul2 ko lagi.. maafkan aqu ye 'C'.. walopun aqu terpaksa dan harus berpura2 di depan semua org, aqu taknak hilang ko. kerna aqu tau, kau tau, di penghujung waktu kita, AKU ADA KAMU.. KAMU ADA AKU.. mekasih ye..

dan pada semua sahabat.. selamat berpuasa dan selamat hari raya... :)

Monday, August 16, 2010

..m back..

hey babes!! m back!! heeeeeeeee.... setelah 6 bulan mencuba untuk bangun, skrg aqu dah bangunn.. bangun dari tidur yang panjang.. bangun dari kesakitan.. bangun dari putus harapan dan bangun dari pengharapan yg tidak berkesudahan... 6 bulan... mmg kita takkan penah boleh buang terus seseorang dari akal fikiran kita yang sehat tp sekiranya ingatan itu tak berbaloi dan memakan diri, x guna gak kan? hmmmm...


skrg aqu rasa nak senyum jek.. jarang aqu rasa mcm nie.. yup.. skrg aqu ada la berjumpa dengan seseorang.. bukan kekasih hati k.. hmmmm.. dia sweet.. kesabaran dia bebetul menguji aqu.. n sangat memeranjatkan bila setiap kali aqu celik mata, aqu ingat dia.. bukan lagi kenangan silam.. dia sering naek kan semangat aqu.. walo aqu marah dia, walau aqu cakap kat dia, jangan sebuk, dia tetap ada..


so, sayangi lah org yang sayang kita, bukan org yang kita sayang.. aqu dah mula aqui ayat ni.. kerana org yang kita sayang belum tentu akan sayang kita sekuat kita sayang dia.. so, lengkap dah! dan aqu berjanji x kan sakiti dan akan selalu untuk ada seperti mana dia ada untuk aqu.. dia pun ape kurangnya.. hehe86x.. kepopularannya x kan sedikit pun menghalang aqu untuk menyayanginya.. hahaha86x. seb baek aqu ni bukan cemburu buta..


so kawan2, nasihat aqu, jangan la kita menolak apa yang dah sedia terbaik untuk kita.. kerana peluang datang skali jak.. dia slalu cakap kat aqu kalo aqu sedih ' u r born bcoz u r going to be important to me'... hahaha86x.. mcm ku kenal jak ayat neh.. ok ols.. nak sambung keje.. nanti bosh marah.. hahaha86x.. take care sayang2 ku sekalian.. mwahhhh86x.

'katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur menanti esok tiba tuk berjumpa.. katakan kenapa kau buat siang ku asyek mengelamun kepingin tuk bersamaaa.. katakan kenapa?? paa paaa shub shu duuu.. paa paa shub suduuuu' .. :)