Monday, August 16, 2010

..m back..

hey babes!! m back!! heeeeeeeee.... setelah 6 bulan mencuba untuk bangun, skrg aqu dah bangunn.. bangun dari tidur yang panjang.. bangun dari kesakitan.. bangun dari putus harapan dan bangun dari pengharapan yg tidak berkesudahan... 6 bulan... mmg kita takkan penah boleh buang terus seseorang dari akal fikiran kita yang sehat tp sekiranya ingatan itu tak berbaloi dan memakan diri, x guna gak kan? hmmmm...


skrg aqu rasa nak senyum jek.. jarang aqu rasa mcm nie.. yup.. skrg aqu ada la berjumpa dengan seseorang.. bukan kekasih hati k.. hmmmm.. dia sweet.. kesabaran dia bebetul menguji aqu.. n sangat memeranjatkan bila setiap kali aqu celik mata, aqu ingat dia.. bukan lagi kenangan silam.. dia sering naek kan semangat aqu.. walo aqu marah dia, walau aqu cakap kat dia, jangan sebuk, dia tetap ada..


so, sayangi lah org yang sayang kita, bukan org yang kita sayang.. aqu dah mula aqui ayat ni.. kerana org yang kita sayang belum tentu akan sayang kita sekuat kita sayang dia.. so, lengkap dah! dan aqu berjanji x kan sakiti dan akan selalu untuk ada seperti mana dia ada untuk aqu.. dia pun ape kurangnya.. hehe86x.. kepopularannya x kan sedikit pun menghalang aqu untuk menyayanginya.. hahaha86x. seb baek aqu ni bukan cemburu buta..


so kawan2, nasihat aqu, jangan la kita menolak apa yang dah sedia terbaik untuk kita.. kerana peluang datang skali jak.. dia slalu cakap kat aqu kalo aqu sedih ' u r born bcoz u r going to be important to me'... hahaha86x.. mcm ku kenal jak ayat neh.. ok ols.. nak sambung keje.. nanti bosh marah.. hahaha86x.. take care sayang2 ku sekalian.. mwahhhh86x.

'katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur menanti esok tiba tuk berjumpa.. katakan kenapa kau buat siang ku asyek mengelamun kepingin tuk bersamaaa.. katakan kenapa?? paa paaa shub shu duuu.. paa paa shub suduuuu' .. :)

0 comments: