Tuesday, September 21, 2010

..ini keputusan..

aqu tak pasti da berapa kali aqu buat keputusan ini namun ia berakhir dengan kecundang walau betapa susah pun aqu mencuba untuk melaksanakan keputusan itu.. sering kali aqu bertelagah hanya kerana hal ini, sampe aqu hampir2 kehilangan... dan aqu rasa saket sangat.. dan aqu xnak hilang apa yang aqu dah ada skrg.. dan aqu x nak hilang lagi.. x nak. x nak.. :(

so, aqu tinggalkan semua kenangan lama dan aqu x nak hidup bersamanya lagi.. enufff.. aqu xnak hilang lagi.. aqu xnak hilang dia yang sayang aqu.. n aqu tau aqu da sayang dia sangat2.. bila da kuat, terdengar lagi cerita macam2 ttg dia.. kenapa eh perlu aqu dengar lagi? ttg dia yang menceritakan keburukan? sedangkan tlah aqu korbankan segalanya untuk dia..

adakah dia manusia yang tak reti menilai? adakah dia manusia yang hanya tau meletak kan salah hanya pada manusia laen dan bukan diri nya sendiri? ternyata, bukan hanya aqu sorg jek kan? penyudahnya.. x pelah.. aqu hanya berdoa kepada tuhan agar dia sentiasa berada dalam ketenangan. walau pun jauh di sudut hati aqu yang aqu sangat dan terlalu juga masih sayangkan dia. aqu x mampu nak berbuat apa.. kerna aqu... memilih org yang menyayangi aqu.. aqu memilih seseorang yg ada untuk aqu tatkala aqu di minta pergi..

aqu memilih yg kini bersama aqu. aqu trpaksa dgn rela memilih dia yang ada kini bersama aqu kerna engkau dah meninggalkan aqu jauh dan sehingga aqu x bisa lagi hidup walau bersama kenangan sewaktu dengan kau. maafkan aqu kau kalau mungkin aqu pernah menyusahkan kau. maafkan aqu. aqu memilih dia.

0 comments: