Monday, September 20, 2010

..MASIF 2010..


17 n 18 hb sept haritu aqu ada event di pavilion. event MASIF. apa itu MASIF? MASIF adalah gabungan MUSIC ARTS STYLE INTERNATIONAL FESTIVAL. banyak la gak artis2 yang terlibat.. tp ini je yang aqu nak letak coz lom d upload sepenuhnya lagi. ape yang aqu leh katakan, event ni mmg terbaek.. ia menggabungkan music seni dan arts.
tatkaLa artis sedang menyanyi, model2 pula buat cat walk selepas itu seni lukisan di pamerkan. ia amat laen dari yang laen.. juga ia menggabungkan artis malaysia dan indonesia. artis otai juga ada. antaranya amy search, datuk khatijah ibrahim, ruth sahanaya dan laen2. ONE NATION EMCEES, SABHI SADDI juga ada selain itu, banyak la yang elok :). ia menampilkan tuah zulqarnain dan sazzy falaq sebagai hos.. tuah? i laik! :P
apepun, event ni memang terbaek. tahniah kepada penganjur. hope d masa akan datang akan ada lagi lah event2 mcm ni. para pengunjing pula bukan hanya terdiri dari rakyat malaysia, tapi berbilang2 warganegara.. tahniah MASIF.. tahniah MALAYSIA.. 1 MALAYSIA..
sekian terima kasih.

0 comments: