Monday, June 23, 2008

..salahkah aqu terlalu mencintaimu?..

kadang2 tajuk ni x tahan kan? ekekee..
tp btol la.. salah ker bila kita terlalu mencintai seseorg?
eceli cinta ni besar ertinya.. cinta bukan saja hanya untuk pasangan kekasih.. cinta juga bisa untuk teman2.. bisa untuk keluarga.. bisa untuk alam sekitar dan alam semulajadi.. kan?
juga bisa juga cinta kepada abang or sesiapa saja.. biasa juga ngan adik, kakak dan juga kucen.. x lupe ikan dan mengkarung juga x ketinggalan juga tenuk ? dan jangan penah lupe pada beruang dan kanggaroo..
kita boleh mencintai itu semua.. yg penting, ia lahir ikhlas dari hati yg tulus lagi suci.. merepek plak haku ni kan?
banyak benda sebenornya aqu nak hapdet.. tapi, aqu lagi dalam mud jiwa yg kaco..
penah x korang rasa sakitnya bila seseorg yg korang sayang lebeh dari hidup korang, x pecaya yang korang sayang kat dia hanya kerana korang dah ada teman hidup. adakah itu hukuman untuk org yg dah berpunya? yg ingin hidup bahagia dengan kekasih baru setelah di sakiti ngan teruk oleh kenangan lama? ..
aqu penah.. saketnya bila org yg aqu sayang lebeh dari apepun, x pecaye yg aqu sayang kat dia.. saket.. mmg saket.. boleh x dia tanya aku gini :: kenapa plak aqu harus percaya yg kau sayang kan aqu sedangkan org yg mabuk cinta x kan penah pikirkan perasaan org laen.. yg dia tau hanya bercinta dan aqu tau kau akan hilang sepenuhnya nnti. kenapa kau sayangkan aqu? sedangkan aqu banyak menyakiti. aqu yakin kau akan hepi bila aqu x kaco hidup kau lagi ::
pergh.. saket beb.. kat sini wahai kawan2, aqu nak nasihatkan sesuatu.. yakin dan dan percayalah seseorg yg kita sayang itu memberitahu yg dia sayang kan kita. kerana perasaan itu lebeh sebenarnya dari rasa2 yang ada.. percayalah..
dan untuk soalan dia tadi, ini yg aqu jawab.. :: salahkah bila haku terlalu menyayangi kamu? aqu tak pernah ingin kau pergi dari aqu. aqu akan berjanji akan sentiasa ada untuk kau, korbankan segalanya tuk kau.. walaupun nyawa aqu jika kau benar2 perlukan. sayang x perlukan sebab untuk kita menyimpan nya. sayang x perlukan jangka masa untuk kita rasainya. ia rasa yg lahir dengan sndiri dari hati yg tulus. wlo dengan sape pun aqu, kau tetap teratas dalam hidup aqu. aqu sayang ko. :: ..
kalo jawapan aqu ini salah wahai teman2, tegur lah aqu dan bimbinglah supaya aqu tak hilang sahabat sebaek dia.. aqu sayang dia dan semua sahabat2 aqu..
davom,penyampai radio,skuad khas kerajaan selangor, pemuda dan puteri, ex-ssaas, selebriti, dan sesiapa saja yg sudi mnjadi sahabat aqu, selami ucapan ini ..
aqu sayang korang .. bukan saja sehingga nafas aqu abes, tp sampai bebile pun.. aqu sayang korang dan aqu tak pernah mau korang pergi walo aqu ada dia.. aqu sayang korang!

6 comments:

hudd said...

kasih sayang betoi la..

eleza737 said...

sayang ko beck..!

.:YoYo:. said...

yo pong sayang hang beck.. jangan bersedih lagik!!

rynn2506 said...

byknye org syg dia....

AbBy@Mamicanatic said...

aku sayang ko Beck
biasa la tu org yg kita Sayang selalu pk kita x sayang dia
sebab kita curahkan kasih sayang x perlu di tuturkan, tak gitewww

intan_beckham said...

yer btol tuh abby!! aqu pun sayang ko abby! mwa86x..
kak rynn x naks ayang beckham ker? hahaha..
ling n yo, aqu mmg sayang korang:)
mekasih kerna sayang aqu yer :)
mwa86x.