Tuesday, July 22, 2008

..selasa..


lallaaa... hari selasa intan beckham mmg bz bangat.. apepun, hari ku amat indah .. hehehe.. banyak kejadian yg besh berlaku dalam hari2 qu lately..
hehehehhee.. walaopunnnnnnnnnnnn... dalam jam 11, zamba n nurt amek aqu kat shah alam n menuju ke ampang park.. lelepak ngan issey, shidi oso fizo.. berborak2 kosongg...
pehtu makan cecelup n zamba, nurt n aqu menerus kan perjalanan ke lorong haji taib nak tengok bencong..

sampe sana, masuk lorong pertama, aqu tgk ramai2 org berlari menuju ke tepi kedai makan.. then aqu suh zamba pusing coz aqu ingin melihat kejadian yg berlaku.. sementara pusing, aqu tgk, bencong2 tuh pun lari..rerupanya ada pergaduhan di antara india2 di situ.. kami x tau ape puncanya.. so, kami pun memberhentikan kereta, dan menyibuk di situ.. hehehehe.. mcam wartawan pun ade.. turun kete, aqu jalan depan untuk memastikan apa yg berlaku.. hehehee..

dari sumber2 yg boleh di percayai, katanya mereka mabuk lalu berebut pacaran.. hekelehh.. biar betik? pehtu aqu menemu bual salah seorg polis yg x bertugas.. kami berbual2.. sampekan berbual ttg chelsea menentang mesia.. leh x? org ngah sesibuk tgk org gaduh, kami cakap pasal bola.. hehehe.. lalu, aqu mengakhirkan perbualan.. dan kembali pada nurt dan zamba..

pehtu, kami duduk di tepi jalan.. menanti keputusan polis.. kami bersemangat di situ.. lalu, kami menemubual polis peronda.. katanya, mmg tiap2 hari ada kes pergaduhan di situ.. pakcik polis tuh pun pening.. lalu menyapu minyak cap kapak.. dan akhirnya, ada dua org masuk kete polis dan di percayai di bawa ke balai polis dang wangi untuk soal siasat.. dan kami, sambung aktiviti tgk bencong, dan bergerak pulang..

tuh jek la cerita ku setakat ini. hehehee.. c ya later . mwa86x.

0 comments: