Thursday, October 2, 2008

...

'maafkan bilaqu x smpurna.. Cinta ini x mgkin ku cegah.. Ayat2 cinta brcerita cintaqu pdmu..'

Dah ktandusan kata2 utk sume ini.. Juga ktandusan kta2 utk buktikan sgalanya.. Mgkin bnr kata uncle, 'ape yg kita inginkan tak slalunya mnjd'.. Hrapan aqu utk trus bsmanya smpe aqu mati mgkin x trcpai.. Tp, aqu akn ttp pegang jnji utk menunggu dia sampai kapan pun.. Walo saket manapun, aqu akn ttp di sini utk dia.. Walo sekuat mana dugaan dan kesaketan yg harus aqu lalui, aqu ttp akn menunggu.. Menunggu saat dia kmbli.. Dan memberi aqu peluang utk buktikan yg dia adlh sglanya tuk aqu..

Tp, biarlah ia trpahat kemas dlm hati aqu.. Aqu noktahkan sume di sini.. Aqu akn truskan hdup walo saket tnpa dia.. Aqu akn cuba.. Memberi peluang pd mereka2x yg sygkan aqu utk merasa sgla kgembiraan yg lalui sbg diriqu yg dulu.. Dia? Akn ku tanamkan kemas dlm hati.. Krn tiada satu pun yg mgerti knpa dan mgapa aqu trlalu myayangi dia. Tiada yg mengerti.. Tiada.. Malah, sjak aqu kesaketan kehilangan dia, aqu di tinggal kwn yg aqu harap btol2 ada time aqu saket gini.. Tp x pe.. Aqu x slh kan dia.. Erm, akn ku ingat sume.. Wktu aqu di tengking di mekdonel saat aqu btol2 trtekan lpas aqu brgado, dan saat aqu btol2 perlukan pelukan.. Aqu ingat itu dan taktau la jika hati aqu bisa memaafkan kdjian itu. Sgt terkesan! Dia, x pnh buat aqu bgtu.. Tp xpe.., spt yg dia ktakan swtu di ada dulu, 'x sume akn fhm ape yg kita alami'..

Dia, x pnh buat aqu gitu taim aqu down dulu.. Dia sbr dgn aqu.. Malah kalo aqu menangis walo dia sdg marah, dia akan ttp tenangkan aqu dan sdya upaya cube elakkan air mata aqu dri jtuh.. Itu dia.. Dan aqu, syg dia lebeh dri aqu syg diri aqu.. Krna dia pnh korbn kn masa2 indah dia hny utk tenangkan aqu di masa itu.. Skrg, aqu noktah kn sglanya di sini.. Di entry ini.. Hari ni, 3 hb oktober, genap 2 bulan aqu hdup tnpa dia.. Dan di sini noktahnya. Aqu akn cuba x sbut nama dia lg dpn org2 yg mgkin x ngerti.. Dan aqu? Lebeh senang begini..

Begini tnpa myayangi seseorg dgn bgtu kuat.. Aqu dah blajar saketnya.. Saket kene tinggal dia, saket bila kwn aqu pegi bila aqu sdg ratapi khlangan dia.. Saket.. Dan biarkan aqu noktah kan di sini sume saket aqu.. Biarkan aqu mnjd beckham yg x pnh di mengerti lepas ini. Krn jalan ini lebeh baek utk mgelakkan aqu di sakiti lg.. Tp, jauh d sudut hati aqu, hnya aqu yg tau.. ORANG SERING BRKATA ADA YG LEBEH BAEK DARI DIA, NAMUN TIADA YG BISA BUKTIKAN KATA2 ITU..

To seorg lelaki, aqu akan tros di sini menunggu ko smpe kapan pun.. Krna hanya dirimu yg bisa buat aqu rasa smpurna.. Maaf bila aqu tak bisa sebut2 nama mu lg utk mengelakkan org yg syg aqu rasa saket sama.. Biarkan aqu yg jalani saket ini. Kwn2 hny nk kan beckham yg hepi, bukan beckham yg begini.. Aqu akn ttp tgu ko kembali.. Walo hnya dlm mimpi...

To seorg gadis, aqu nk ko tau aqu amat syg ko. Thx utk sume masa2 indah yg kita pnh lalui, kenangan di pd, g ladang burung unta.. Bg mkn belimbing kt burung unta, pehtu g urut2 kt krusi hotel kt pd tu walopun tujuan asal hnya nk g toilet.. Itu kngan petama aqu jln jauh dgn ko.. Di smping kngan kita bkr ayam sma2 kt sungai congkak, nk nyalakan api tp x bole.. Pehtu kt gnting first world, mata da ngantuk tp sibuk nk mkn megi.. Pehtu turun bwh blk.. Aqu smpn kemas sumenye.. Trima kasih sudi jd kwn baek aqu wktu sblum aqu jd mcm ni.. Aqu syg ko.. Maafkan aqu utk sgalanya.. Aqu takut untuk melukai ko lg.. Krn melukai ko dan cuba mghndari ko adlh bnda yg teruk dan lg saket dari pemergian dia.. Saket bila aqu buat2 x nmpk ko yg ada dpn mata.. Dan stiap kali tu juga, lpas masuk kete, aqu akn menanges mengenangko.. Tp ko x pnh tau tu kan? Aqu hnya harap ko akn hepi slalu tnp aqu yg menyakiti ko.. Ko da trlalu smpurna tuk aqu.......

Thx to bayieng yg owez care kt aqu ttg dia dan juga gadis.. I love u sista..

Thx to pinky yg owez mengerti walo aqu owez stress.. Thx buddy..

N thx to ol of u yg owez d blakang aqu..

Entry ttg dia, aqu tamatkan d sini. Amin.

1 comments:

AKU said...

wahhhh namaku disebut ;)