Wednesday, June 3, 2009

..mari berkenalan..




Msti u ols pelik kan? Tak pnh nmpk tuan punya bdn dlm dunia aqu? Haaaa.. Jgn pelik.. Jgn pelik.. Mari aqu knalkan.. Gambr diatas adalah Mr.Kazman.. Atau abg man.. Dia adalah seorang yg sgt baek..channteqqq.. Dia bekerja d salah sebuah hotel di kawasan segi tiga emas (kan?).. Dulu, aqu tak berapa nak kenal gak dgn abgman neh, coz dulu aqu tak penah berkesempatan nak mengenali ( wah ayat aqu, kenmaen! ) .. Tp dia memang baek, gud looking (jgn kembang yer abg man!) n friendly.. Msti la friendly kan abg man, kalo x frendly tak la keje lama..

Sepanjang aqu knal abg man neh, dia neh suka tsnyum.. Seingat aqu, x pnh plak aqu tgk dia tak senyum.. Heee.. Mmg wajahnya di takdirkan utk tsnyum ek? Channteqqq! Hek86x.. Samat ari raye.. Eceli, bila tgk abg man ni, aqu trngat kat azwan kamil.. So, bila aqu rndu azwan kamil, aqu tgk je la abg nie n aqu rase la azwan kamil dkt.. Heee! Channteqqq! Apepun, abg man ni mmg best.. Kalo abgman bace, kite nk ucpkan thanks tuk abg man atas perkhdmatan pes kelas yg abg man hidangkan. Untung hotel dpt abg man.. N ckp kat ashmir, jgn jeles gmbr dia tade.. Hak86x.. Channteqq..

Ok, smpe sini jek la story pasal abgman.. Nnt ada abg laen lak makan hati. Tdo luar aqu karang.. Haha86x.. C u ols later. Mwa86x. Samat ari raya..

2 comments:

sadiscpro said...

Bila masa la dia ni tangkap gambar aku...mesti time tu tengah ting tong... :-)

affacrp said...

amboi..kemain lg yer..ting tong kat mana ni wahai suamiku?