Thursday, May 15, 2008

..khamis..

khamis.. seperti biasa.. keje.. keje.. dan keje.. x besh.. ehehee.. pastu g gudang banglo. lalallaa.. pastu jam 4 ptg g amek jimboq kat KTM dan terus menuju ke KLIA.. mila sampe jam 7++ dan kejutan berjaya pada jam 8.30.. penat menunggu tapi hepi pasal da vom berjaya.. n dalam perjalanan pulang, macam2 jadi! mmg benda yg haku x suke.. bermula dari kes lingg melakukan 'PERLANGARAN' ngan 'BENDA' tu, di ikuti dengan dalam keta mereka ada 4 org, tapi sebenarnya hanya ada NURT, LINGG n yus.. kerana marah ngan teguran dan tahu haku bisa melihat 'dia', dia berpindah pada kami sewaktu nurt buka tingkap..
bermula la episod haku ngan jimboq.. kami di perlakukan ngan begitu kejam.. sampe hampir eksiden n jalan kami ke rumah yus di tutup... x abes ngan itu.. ceh! sampe kat umah yus, 'dia' hanya menunggu di luar. x bisa masuk.. haku plak, hanya sendirian tanpa pendamping.. puas haku memanggil.. dalam 20 minit, baru pendamping haku sampe... dan 'benda' tuh dah sejuk, tapi, salah seorg dak davom ni yg x payah lah haku sebut nama, seolah2 mencabar dia. dan dia kembali mengamuk... pendamping haku pun mengamuk.. dan mereka buat janji.. x payah lah haku sebutkan di sini...
ini janji masa depan... mungkin dia takkan kena skrg, tapi maybe di masa depan, anak or isteri dia akan kene..itu janji dia...moral of da story, jangan ingat benda ghaib ni hanya mainan.. jangan lah cakap besar dan berkata2 seolah mencabar dia.. buktinya, jimboq dah nampak sendiri..

semoga korang terselamat dari benda ni.. dan skrg, 'dia' masih bersama haku dan waktu bulan penuh saja haku leh buang benda ni... dan haku tanggung dia hanya kerana mulut yg x berlapik. semoga korang terselamat.
salam.

4 comments:

eleza737 said...

ko ok beck..??
aku still x sedap badan lagi ni..

.:YoYo:. said...

oh Tuhan.. lindungi Beckham!! AMIN..

intan_beckham said...

badan haku ok jek linggg.
da biasa da..
heee..mekasih yoyo.. sayang gak yoyo kat beckham yerk :)

AbBy@Mamicanatic said...

aduh, sakit tau kalau kena benda nih