Monday, August 11, 2008

..hari qu yg sangat sepi..

beb, ape itu sepi?
entah la.. sepi banyak cabangan maksudnya kan? terlalu luas..
bagi aqu, sepi adalah bila dia yg aqu sayang, takde lagi..
dia yg aqu sayang, kini hilang.. dan tiada di sisi aqu saat aqu gembira.. bersedih dan apepun..
itu lah sepi bagi aqu..
aqu ada kawan2 yg sangat aqu sayang dan ada di sisi aqu bila2 pun.. tp, aqu masih rasa sepi..
kerana, dia.. dia.. dia.. siapa dia? ntah.. tapi, aqu sepi.. sepi tanpa dia..
terlalu sepi..
sape dia? dia bukan kekasih.. dia juga bukan teman biasa.. hadir dia dalam hidup aqu, membawa cahaya waktu aqu berada dalam kegelapan..
dari dia, aqu temui apa itu kasih syang ..
dari dia, aqu belajar bagaimana ada keluarga..
dan dari dia juga, aqu belajar bersabar dalam keadaan apapun..
dari dia aqu belajar rasanya diri kita di sayangi. indah rasa tuh..
dari dia, aqu belajar ape rasa org jaga kita.. perghh .. indahh..
dari dia, aqu belajar rasa kehilangan bila dia dah xde..
dari dia, aqu blajar rasa yg teruk bila dia x de..
dia.. dia.. diaaa..
uwaaaa... :(( saket nyer!!!!

1 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Isk…
Cam terharu pulak baca entry nih..
Sepi..
Pada aku sepi tu sunyi..
Kadang² org yg kita sayang mmg ada dekat kita,
Tapi sepi tu tetap hadir
Kita rasa kosong jerk..
Betul tak??