Monday, December 15, 2008

..indo itu indah..

hye ols.. aqu dah kembali dari negara jiran.. banyak benda yg aqu nak story sebenarnya.. tapi nnti lah aqu kumpul mud dulu.. hehehhee.. aqu kembali ke malaysia dengan hati yg girang.. segala stress dah hilang.. thx to dia yg owez menemani ku di sana.. mencoba untuk jadi yg terbaek, dan menolong aqu menghilangkan kesteressan yg melanda lately.. betol kadang2 orang kata, 'hanya orang yg melukakan kita bisa mengubati kita' .. aqu akui itu..

di sana, macam2 aqu belajar.. salah satunya, supaya jangan melepaskan orang yg kita sayang jika kita x bisa hidup tanpa dia.. di sana, aqu belajar untuk memaafkan orang yg menyakiti .. di sana, aqu belajar merindui seseorang yg kita sayang, tatkala kita berjauhan.. dan di sana juga, aqu belajar menghargai orang yg ada untuk kita.. ego x kan bawa kita ke mana2.. itu yg pasti..

aqu aqui, badan aqu di sana, tp hati aqu? tertinggal di msia.. btol beb.. tp, dia sabar untuk menarik aqu ke puncak kegembiraan.. macam2 seprais yg di lakukan.. membuat kan aqu sedikit terkesima.. dan rasa diri di hargai.. terimakasih untuk itu.. kat sana, aqu abeskan masa dengan berjalan, jalan n jalan.. ke tempat2 sejarah, juga segala tempat.. yg paling besh, bila duduk tepi pantai, pehtu maen kejar2.. aduhai... hilang streessssssssss... pehtu naek kapal, jerit puas2.. adeh.. kerennnnn.. then, makan ramai2 bersama family.. best.. benda yg aqu jarang dapat di mesia.. dan aqu dapat di sana..

xde hari2 aqu di isi dengan kesepian.. sepertimana aqu .. yg asyek menanti benda yg x pasti.. mmg aqu hepi ngan kawan2, tp bila kawan2 xde, aqu seorang diri gak.. kan? balik umah, melangok jek.. x sia2 uncle n tante aqu paksa aqu bercuti di sana.. dan aqu balik ke malaysia, ngan perasaan yg hepi.. di sana, ada yg berubah.. hati aqu? entah.. biarlah ia menjadi sedikit rahsia untuk aqu.. apa yg terjadi antara aqu, dia dan sesiapapun.. yg penting, aqu dah rasa dikit tenang.. ok deyh? heee.. manyak keje nehhhh... c ya later :) daaa..


0 comments: