Thursday, February 5, 2009

..aqu tergelak walau aqu kerinduan..

uwaaaa... rindu ini adakalanya membuat kan kita kalah dengan keegoan kita sendiri.. dan adakalanya ego itu sedikit menang dari rasa kerinduan.. kata-kata 'm gona b ok' sebenarnya sampah bagi aqu d waktu ini.. kata2 yg aqu katakan pada diri aqu sendiri di kala ini sehinggakan diri aqu sendiri seakan x pecaya dengan kata2 itu bila hati aqu, minda aqu kuat merindu.. merindu pada satu2nya 'anugerah terindah' yg aqu miliki. terindah? yup! paling terindah..

aqu masih lagi bole tersenyum di kala kerinduan ini bertelagah dengan keegoan.. aqu masih bole tergelak di kala emosi berperang dengan perasaan.. dan aqu juga masih mampu memandang bulan walo mata sedang berkaca.. haaa.. ayat aqu kenmaen kan? kadang2 terfikir gak, kenapa jadi gini eh? aqu takde jawapan..

semakin dekat, semakin jauh.. semakin hampir, semakin keliru.. apepun yg terjadi, aqu harap aqu tabah.. dia tabah.. semua akan tabah.. perghh, berat hati aqu.. dah la rindu kat revanelnina aqu, tambah ngan ni masalah.. adeyh.. kacau.. kacau.. hope semua ok.. aqu down la.. ada sesape bisa up kan aqu? seperti dia buat? uwaaaa.! x de mud.

0 comments: