Saturday, December 19, 2009

..jumaat..

terlebeh dulu, nk ucpkan thanx kat c0mtel c0z ada saat2 den bt0l2 perlukan. Sampe jek shahalam, x lama pun, bru jek.. Dah cri pasal.. Aqu bt0l2 hlang sbrg, if pasni skali lg trjd, sah aqu bunuh diri. Itu d namakan keluarga? Itu d namakan abg? Abg ke mcm tu? Tp ada 0rg b0leh paham apa yg aqu lalui? Nanti d katakan mencri perhatian n minta d kasihan.. Xpe beb.. Telan slagi b0leh. Jgn citer.. Nanti minta smpati plak.. Biar aqu telan s0rg slagi aqu mampu.. Telan..

Minta c0mtel amek. Try t0 brgmbira. S0r0k sume kesakitan wal0 hny tuhan yg tau mcm mane nk pecahnye hati aqu.. Sbr ye beck. Ada hkmah.. Sbr.. Aqu juz gelak2 jek.. N aqu minta c0mtel bwk jln2, tenangkan hati sblm blk ampang.. Hlangkan bengkak mata dulu.. S0, pusing2x. Cri rumah.. Tp d0rang kate x yah cri, duduk dgn d0rang jek. Tp if aqu duduk dgn d0rang, jd apa aqu nanti? Iskh! Buntu2. Nk citer kat c0mtel? X yah lah.. S0 x citer. Bergelak ketawa dgn lawak dia..

Last2, kami g pet sh0p. Mgkin itu bisa tngkan jiwa aqu. N aqu teruja dgn seek0r anjing yg sgt c0mel.. Dia pakai bju.. Hahaha86x. Cute sgt! Terfikir aqu, penah ada yg kata aqu anjing. Tp di sudut laen, anjing ni c0mel. S0, x kesah lah. Katakan apa saja asal puas.. Kat pet sh0p tu, aqu dah b0leh ktawa riang bila nampak patung m0nyet! Cute sgt! Hahaha86x. Afta dat, lepak tenangkan fikiran kat taman bukit jalil. Tmpt c0men sh00t era raya. Lepak2, pehtu teman c0mtel servis kete. Pehtu pulang ampang. Tgk muka dia kat umah, aqu rasa tenang. Dia masih istimewa lg kat hdup aqu wal0 dia x tau. Xpe. Biar aqu pendam.

Apepun, thanx u veri much t0 c0mtel c0z luangkan masa. Ada benda yg trjadi pd kami yg aqu x b0leh citer.. Haha86x apepun tarikh 18 12 2009 akan tersmpan manis dlm ingatan n akan kami jadikan tarikh special stiap tahun. Haha86x. InsyaALLAH. 0k u 0ls. Nk mkn. Lapar. Daa.