Monday, February 22, 2010

..alhamdulillah..

alhamdulillah.. kehidupan maken baek sekarang.. aqu dah puas hati pasal dah berjaya menunaikan permintaan dia tuk aqu pergi berambus dari hidup dia.. n aqu pun rasa dia x layak untuk aqu lagi. hmmm.. mcm ne aqu rasa skrg? ok jek. tenang.. 2 minggu pertama mmg aquhilang arah . sampe demam.. nanges troz... tapi pikir2 balik, berguna ke? dia layak ke air mata aqu kuar kerana orang mcm tuh? so, u oso ken getlost sayang! kerpen!

mcm2 cerita aqu dengar dari orang yang dia burukkan aqu. macam2! helo, NAJIS BABI nie la yang selama ini ada untuk kau tau! ini balasan kau kat aqu? NAJIS BABI KAU CAKAP? moga kau di tunjukan jalan ke pangkal yang benar.. dan aqu doakan kau sentiasa dalam keadaan baek dan biar tuhan aje hitung segala kesakitan hati aqu.. NAJIS BABI yer? tengkiu so much! tenkiu! .. hadiah untuk kau kerana panggel aqu NAJIS BABI.. hadiah nyer, AL FATIHAH tuk kau. semoga kau tenang..

pesanan aqu, fikir lah sebelum cakap. belum tentu orang yang kau ceritakan itu suka kat diri kita ni. malah itu boleh jadi senjata tuk jatuhkan kita.. terima kasih dan selamat berjaya dari NAJIS BABI ni. -end kisah aqu dengan kau! aqu da benci nak ingat lagi!-