Monday, November 10, 2008

..isnin?..

ntah.. x tau nak cakap ape.. ape yg aqu rasa ttg rasa?.. rasa tuh ntah.. bikin giler.. kenapa eh perlu datang balik bila dah sesuka hati melukai? n now, tolong lah.. aqu dah ada idop sendiri.. aqu hepi.. hepi dan hepi.. mungkin rasa ni mmg giler.. aqu x patut rasa ape2 skrg ni.. yg nak aqu rasa adalah pergi jauh.. jauh dari semua.. semua yg ada.. yg sayang maupun tidak..

davom, anugerah persahabatan terindah penah aqu dapat.. nurt, ling, ka, lan, pinky, jimboq,shidot, dan semua.. aqu sayang korang.. walo dengan sape pun aqu, aqu sayang korang.. walo aqu sedang bebetul saket, aqu sayang korang.. dia? biarkan... biarkan dia.. pegi jauh2.. kerna, sekali lagi aqu kate, rasa ini tak sepatutnya ada.. ntah.. aqu tensen skrg.. masih ada ke yg sayang? biarlah takdir menentukan segalanya..

'andaikan ku bisa, lebeh adil pada cinta kau dan dia..'

4 comments:

cruzer said...

huhuh beck...abg beck tak sayang yek...tak de pun nama abg huhuhuu

mary baby said...

oit oit .

eleza737 said...

everything happens 4 a gud reason..
walau x sepatut ade pon.. tetap kene terima yg rase itu telah ade dalam idup ko..

kalau rase tu xde.. mesti ko x rase spt skrg ni.. kan kan kan..

.InTaN BecKhaM. said...

rasa tuh memakan diri.. rasa ini adalah rasanya dan rasanya adalah rasanya.. adil? tak kan??