Wednesday, November 12, 2008

..nasi lemak lingg..


wakakaka.. ape nyer title lah neh.. nape tajuk dia gini? wakakaka.. td, masa aqu sarapan, ada seorang lelaki tuh cakap ngan gelpren dia.. 'daling, u nak nasi lemak ape'.. tp pompuan tuh diam.. n lelaki tanya lagi.. 'linggggg u nak nasi lemak ape' .. yg aqu plak terperanjat sudu kawan aqu jatuh, aqu termelatah, 'nasi lemak linggg dah ada xkan dia nak nasi lemak orang laen' ... wakakkaa!! sumpah aqu mmg termelatah.. n lelaki tuh tgk kat aqu.. pastu tergelak! satu cafe gelakkan aqu! hampeh!! pestu kawan aqu cocok aqu, aqu pun cakap .. 'nak nasi lemak linggggggggggggggggggggggggggg' .. dia tanya ling mana n aqu lak cakap lingg davom! wakakaka!! sorry lingggggg.. ampun!! aqu mmg termelatah.. ni semua gara2 semalam lah! wkakaka86x.. n leh lak, kawan aqu tanya, 'nasi lemal laen xnak?' .. aqu lak kata, nasi lemak jimboq seposen... tetibe waiter tuh antar nasi lemak kat aqu sambey berkata 'nah nasi lemak linggg'.. dia ingat aqu melatah tuh, beetul nak order.. hampeh.. nak taknak.. tepaksa la aqu makan gak nasi lemak lingggg.. sampe skrg, kawan aqu x abes2 gelak lagi kat kantor ne n dok sebut nasi lemak lingg.. tapi dia taktau la lingg tu sape.. wakakkaa!! leh lak nasi lemak jimboq pun aqu cakap.. hahahaha.. apepun, cerita nasi lemak smlm, buat aqu hepi d hari khamis ni.. mekasih kawan2 ku!! linggg.. hampunnnnnn! sayang ko :p

7 comments:

cruzer said...

wakkakaka nasi lemak ling bape posen plak beck?? ada tak 5 hengget? hahhaha

eleza737 said...

adoiiiiiiii... terasa disiat2 n dirobek2 nasik lemak aku...

.InTaN BecKhaM. said...

hahahhaa.. nasi lemak tadie semua rm4.50.. kenyang wooo..

marilah cuba :)
wakakakaka!!
hampun lingggg..

ko dah buat aqu epi sangat nehh..
sayang ko! wakakkkaa!

nasi lemakkkk!! nasi lemakkk!

eleza737 said...

woii... mahal gilerr nasik lemak aku..
besar sangat ke..? *tergamam*

.InTaN BecKhaM. said...

kenyang gak la aqu.. wakakka!!
nasi lemak ko buat aqu hepi today..
nasi lemakkkkk...
wakakakkaka86x.

icha dnaughtiestkid said...

hahahahaha
beck giler nasi lemak!

beck,apesal sume org nye nama ade nasi lemak,i nye tbe2 jadik nisa tak berapa nak cute neh.?
isk isk isk

eleza737 said...

wakakkakak nisa..
depan tu tambah nasik lemak jugak..
LOL