Wednesday, November 5, 2008

..lalala..

KDupan aqu lately agak hepi ... lalalallaa.. skrg tgh wat ape? skrg tgh kerja sambey merensa.. kenapa? kerana.. ntah.. ade jek yg x kene ari ni.. benda sume sebenarnya kene, tapi aqu yg rasa ade x kene.. nape? ntah... ada yg kosong jek.. hilang? ada yg hilang sebenarnya.. ape? ntah.. pergi? mungkin ada yg pergi ... so? ape yg so? erm.. ada yg hilang bila ada sesuatu pergi .. merepek jek aqu neh pepagi nih.. saje jek.. nak hilang kan kerensaan.. kalo lah kerensaan hati ni leh hilang bila menggunakan produk terbaru dari mila, LUVMILA, mesti aqu da beli sepuhkotak dah.. dengan uncle n semu staf kat sini aqu spray bile merense.. tiada lah lagi kerengsaan... hak86x.. hampeh tul aqu ne..

'bulan...jangan pergi.. biar kan ia terus malam.. sepi.. sepi seperti aqu' .. haish.. ape la aqu merepek.. aqu hepi la skrg.. aqu ada kawan2 yg selalu teman aqu.. gelak2 ngan aqu.. layan perangai giler aqu.. yg paling penat ialah bila di latahkan.. namun, walo penat, melihatkan senyuman dan ketawa rakan, aqu jadi hepi.. terbang segala masalah... hepi.. hepi dan hepi.. lalalala86x.. smlm aqu g jemputan sidang media zila.. tahniah.. ha? tu jek? yer la.. malas nak tulis.. coz terlalu hepi, aqu jadi malas nak menulis.. Leh gitu?? hahhaa.. ok x??? ok laaaa.. wah.. rayc30 lak.. :)

aqu.. kalo leh, masih ingin kan di beri lagi satu peluang untuk bersama seseorang.. untuk sekali lagi ketawa2.. untuk sekali lagi melatahkan dan di latahkan.. Berjalan sambey makan aiskrim.. bertengkar dan berbaek.. untuk sekali lagi berjalan dalam hujan.. sekali lagi kutuk mengutuk orang laen yg lalu di depan kami.. sekali lagi memujuk.. dan sekali lagi untuk aqu ungkapkan yg aqu sayang.. Juga kata maaf Kerna terlalu leka dengan diri dan terlupa dan teralpa ttg apa yg penah aqu ada waktu aqu keseorangan dulu.. tp, aqu sedar, seberapa banyak pun peluang yg aqu dapat, aqu tetap akhirnya akan termelukakan dia.. dengan x aqu sengajakan.. aqu bukan nabi yg bisa sempurna bukan? aqu hanya insan biasa yg mungkin tak bisa adil pada semua yg sayang kan aqu..

Xpelah.. jika aqu harus memberikan seluruh apa yg aqu ada untuk kembali bersama dia walau sekali melakukan semua itu, sememangnya aqu sanggup.. tp, stelah di pikirkan, jika itu terjadi dan pada akhirnya masing2 terluka, aqu lepaskan.. lepaskan segala rasa... Rasa yg sering buat manusia adakalanya tersepit dengan keadaan.. Aqu lepaskan semua.. kalo ada, adalah.. kalo kembali, kembali lah.. Dan aqu x lagi akan terus begini.. kehidupan harus di teruskan.. aqu kuat.. aqu bisa hadapi.. berulang kali dah ia terjadi, aqu boleh hadapi. dan untuk kali ini, aqu yakin aqu bisa! aqu hepi... hepi dengan kehilangan ini.. kerana, aqu nak semua kawan2 aqu epi bila ini terjadi dan aqu masih lagi epi.. betul kata orang, tak semua suka bila kita terlalu sedih meratapi pemergian seseorang.. bukan semua suka bersama kita bila kita sedeh.. lelebeh aqu.. kawan2 aqu menyenangi intan beckham yg gila... yg ceria.. dan ini aqu~ aqu buktikan.. sesaket mana pun yg pergi, aqu tetap hepi.. hepi.. hepi.. ahahahaha86x.

walopun dia, menerima aqu dalam apa keadaan sekali pun, bersabar waktu aqu terluka dulu, Sedeh bila aqu sedey, dan menerima apa je keadaan aqu, siapa aku dan walo aqu dah sering melupakan dia saat aqu dah kembali bersinar seperti ini, biar aqu yg tahu, apa yg aqu rasa skrg.. dan aqu tau dia tau itu.. Selamanya akan tau... walo buat2 x tahu.. aqu tau, dia tau, dan kami akan tau.. biarkan bernoktah.. untuk semua yg sekeliling aqu, kawan2 yg aqu sayangi juga menyayangi aqu maupun tak senang ngan aqu, aqu akan hepi.. hepi.. dan mmg itu yg aqu rasakan.. hepi dengan korang.. hepi saat korang ada.. dan hepi walo saat kita berjauhan.. kerana, persahabatan mengajar aqu segalanya ttg perhubungan.. jum kita hepi sama2.. itu yg korang nak kan? hahahahaha86x.. aqu pun nak.. jum.. ok lah u ols.. aqu nulis mende hepi neh, tp mata aqu dah bengkak n baju pun basah.. hahahaha.. hepiiiiiiiiiiiiii... aqu akhirnya dapat memijak atas kaki sendiri dan yakin akan kemampuan aqu.. terima kasih kawan2.. luv ya all!! :)

.MY ALL.. MARIAH CAREY.
'ID GVE MY LOVE FOR U LOVE TONITE'

2 comments:

eleza737 said...

happy la tu..??

cruzer said...

beck..ni blog ke novel...adehh tak larat nak baca panjang2 ni heheheh...apa pun gud luck..kolok kolok kolok!! aikk antu tepung pun ada gak komen hahhaa