Tuesday, October 27, 2009

..aqu tak perlukan dia..

untuk seseorang yang aqu tau kau tau sape kau yang aqu maksudkan.. ingin aqu jelaskan di sini, aqu tak perlukan harta, aqu tak perlukan kebendaan mahupun kereta yang mahal untuk menarik hati aqu.. no! aqu tak perlukan tu semua! walo datang beribu dugaan pun, aqu tetap dgn pendirian aqu.. semua tuh sket pun x kurangkan apa yang aqu sembahkan untuk ko.. juga x kurangkan sayang aqu kat ko.. 'u R DA BESTEST MATE I EVER HAVE' ..


aqu x nak hilang kau dan aqu taknak bermimpi pun untuk tinggalkan ko.. aqu tak penah berubah walo adakalanya aqu katakan yang ia semakin berkurangan.. adakalanya aqu terpaksa berkata begitu kerana aqu ingin siapkan diri aqu untuk melalui saat yang ko sendiri akan tinggalkan aqu.. aqu sayang ko la giler! sket pun tak kurang!


if ko rase dengan kehadiran dia, kebendaan dia, buat aqu memandang kebendaan, aqu rela tinggalkan dia dari aqu kehilangan ko. aqu x nak ! n pasal benda ni, ko jadi terasa hati, aqu sendiri akan jauhi dia.. tp tolonglah nilai sendiri betapa bermaknanya ko dalam hidup aqu.. tolonglah!!! aqu merayu.. aqu tak nak dia mahupun kereta dia.. aqu hanya mau senyum ko.. kebahgiaan ko! juga kejayaan ko.. aqu x nak dia dan aqu x perlukan dia! ......


argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! tensennnnnnn!!!!!!! argghhhhh!!! samwan plz help me!!!!!!!!!!!! erghhhh! :(

0 comments: