Tuesday, October 20, 2009

..Selasa yang penat tapi hepi..

semalam, selasa 20 oct 2009, adalah hari yang agak hepi bagi aqu.. hepi bila melihat c0men hepi.. segala penat lelah dia berhasil.. impian dia, sket2 dah jadi kenyataan.. bila impian dia sket2 dah jadi kenyataan, impian aqu apetah lagi kan?? c0z melihat dia berjaya adalah impian aqu... so, aqu adalah 0rang yang paling hepi semalam.. (sukehati aqu la nak hepi atau x) .. lalala86x.. heee.. kan? :)


smlam, bawak talent2 from REZAKEY MGT g odition untuk h0sting kat ester0.. di0rang melalui 0dit0n itu dengan jayanya.. n mcam2 cerita n kisah juga kelakuan menarik yang berlaku sepanjang per0diti0nan yang membuat kan aqu pecah perut tert0nggeng-t0nggeng kat studi0 itu.. wakakakaaka86x.. very the sangat!! waakakka86x. kan? pehtu merehatkan diri makan n minum di cafe.. rezeki terpijak mungkin, dapat j0b yang agak menarik.. tp? hmm.. skrg bukan masanya untuk hidup aqu.. tapi masa untuk aqu mencapai impian utama aqu untuk tgk dia berjaya..


afta that, we semua pegi murai.. c0men, semalam melangkah sebagai seorang yang amat berwibawa di mata aqu.. melangkah dengan penuh berjaya, dan sekali lagi, aqu berbangga dengan c0men aqu tuh.. hilang semua penat n lelah bila teng0k dia dalam keadaan begitu.. tapi kesian sangat tgk dia, penat.. x pe ek c0men, nak berjaya, memang mcm tuh.. macam2 dugaan.. dan sekarang, aqu rasa sangat hepi kerana c0men aqu adalah se0rang yang b0leh aqu banggakan.. dia mmh superher0 aqu.. s0, m hepi! ada yang tak hepi dengan hidup aqu sekarang? ada aqu kesah? sapu muka tangan sebelah, u x suka u can blah! haaaa.. kelassss u olsss.. :)


pehtu, we go to mamam n minum n pavi.. wal0 dalam kepenatan, dia masih mampu tersenyum riang dan gembira seperti burung2 yang berterbangan di awan biru.. perghh.. aqu h0pe, dia akan terus berjaya dan berjaya dalam idup dan membuktikan kemampuan dia.. aqu? akan terus terus dan terus menyokong tanpa penat wal0pun di saat aqu harus memasukkan peluru di komponen2 angg0ta badan tertentu.. :) selamat berjaya c0men.. afta dat, we terus pulang untuk bersiap sedia.. bersiap sedia untuk menempuh hari rabu.. :).. sem0ga semua berjalan ngan lancar arini .. amin. n tetibe 1 jam sebelum tid0, terima sms..


'x guna kal0 terus lalui relati0nship kita if beck langsung x de masa untuk diluangkan bersama.. so, lebih baek kita buat haluan sendiri' .. lepas terima sms ni, aqu buat keputusan untuk terus hidup bersendirian tanpa dia.. tanpa sese0rang.. tanpa 0rang yang b0le manja2 kan aqu n dengar cel0teh kanak2 ribena aqu.. tapi buat ape aqu nak terus menyeksa dia.. bt0l kate dia.. x gune relati0nship yang kami bina if aqu sket pun x leh luang masa kat dia.. aqu ingat dia faham impian aqu, tugas aqu.. ternyata dia sama dengan 0rang laen.. s0, aqu lepas kan.. tp aqu lepaskan dengan senyuman.. kerana wal0 aqu x de masa untuk d luangkan dengan dia, tapi aqu dah jalankan tugas dengan jayanya.. tanpa gagal dia menerima sms dari aqu setiap 1 jam.. dan setiap kali dia di depan mata aqu, sket pun aqu x abaikan dia dan aqu mampu buat dia ketawa..


s0, aqu lepaskan dengan senyuman.. kerana aqu tau dia akan lebeh hepi dan bahagia dengan 0rang laen.. 0rang yang leh luangkan masa dengan dia.. yang leh k0ngsi masa terluang dia.. kerana aqu tak mampu buat semua tuh.. aqu x merasa kesal atas keputusan ini.. cuma mungkin lepas ni aqu akan rasa sedikit sunyi.. tp x pe lah.. aqu ada c0men.. yang owez buat aqu senyum.. kadang2 bt0l kata orang, adakalanya kita perlu k0rbankan sedikit hidup kita untuk melihat kejyaan 0rang yang kita sayang.. aqu h0pe, aqu bet0l.. n aqu h0pe, keputusan aqu ini x kan mendatangkan sesalan untuk hidup aqu..


t0 kamu, aqu hope kamu terus berjaya dalam hidup.. h0pe kamu tabah dan h0pe kamu hepi dengan sapepun di sisi kamu. m s0 s0rry kerana x leh menjadi yang terbaek untuk kamu.. s0 sorry kerana sepanjang relati0nship kita, aqu x jalankan tanggungjawab aqu dengan baek .. m s0 s0rry.. aqu h0pe kita akan terus berkawan kerana aqu taknak hilang kawan seperti kamu.. m s0 s0rry.. jujur, aqu agak kesedihan, tapi ini bukan masa nya untuk aqu bersedih.. aqu harus menjalni sesuatu yang lebeh penting.. selamat maju jaya kamu.. gud bye my l0ver..


'adakalanya sese0rang manusia menyayangi manusia yang laen dengan memarahinya, menyakitinya juga mengasarinya.. dengan itu semua, bukan bermakna dia tak sayang, tapi b0leh jadi dia menyayangi kita lebeh dari apa yang kita jangka..'

have a nice day ols.. c ya later.. mwa86x.

.intan beckham.

0 comments: