Thursday, October 29, 2009

..kata2 dari hati sendiri..

---> forgive me my superhero.. aqu tak perlukan harta dunia untuk terus bersama.. semahal mana pun harta dia, x kan dapat memberi segalanya apa yang kau dah lakukan.. aqu sayang ko .. harap maklum.
adakalanya sayang x perlu di ungkapkan.. ianya akan dapat di fahami dan di mengerti walaupun di kasari di mata kasar tapi hati ikhlas menyayangi.. (29.10.2009 - 10pm).
---> berdiam diri d dlm hutan hujan.. Nyaman.. Tenang.. Alhamdulillah. Cube menjauhi.. Agar hati x trsakiti.. (28.10 2009 - 8.30pm)
---> terus diam .. Diam.. Lebeh baek diam.. Tp jgn sampai yg diam mula bersuara, agak berbisa dari yg d jangka.. Diam jgn di sgka sang pendiam itu kalah.. Senyummm. ;) (28.10.2009 - 10.15am)
---> diam.. itu lebeh baek dari bertegang.. diam... itu lebeh baek dari meluahkan kata.. diam dan dengar.. itu lebeh baik.. senyummm :) (28.10.2009 - 10am)
---> kawan yang sayang akan kawannya akan sentiasa menyokong kawannya dalam apa jua setuasi dan cuba tersenyum untuk kawannya walau senyumannya itu menyimpan seribu penderitaan yang amat berat di tanggung. (28.10.2009 - 10am).
---> 'kalau bahagia bersama hanya sementara dan kalau derita merindu mu sebenarnya bahagia, aqu pilih DERITA..
---> mencari kekuatan untuk menguatkan.. (27.10.2009).
---> biarpun sejuta masalah yang datang melanda, jangan lupa itu hanya dugaan sebelum ke tangga kejayaan.. dan jangan lupa senyummmm :).
---> adakalanya lebeh baek diam dari bersuara..
---> adakalanya, kita harus belajar menerima yang laen dan mengajar hati kita bahawa tiada apa yang kekal..
---> bergaduh itu lah sbnarnya menguatkan persahabatan..
---> 'adakalanya seseorang manusia menyayangi manusia yang laen dengan memarahinya .. dengan mengasarinya dan dengan manyakitinya .. dengan itu semua, bukan bermakna dia x sayang, tapi boleh jadi dia menyayngi kita lebih dari apa yang kita jangka..' - now, aqu da paham..
*** kesimpulannya berapa banyak pun status atau coretan hati yang aqu coretkan, hanya aqu yang tahu apa yang aqu rasa.. hanya aqu yang tahu bagaimana aqu nak lemparkan senyuman bila hati bebetul dalam keperitan.. semoga aqu akan terus kuat untuk menguatkan orang laen.. amin..
...intan beckham...

0 comments: