Wednesday, October 21, 2009

..rabu yang nyaman..

hai u ols.. selamat berpagi kami wahai sahabat2 ku.. pagi ni bangun dengan mud yang sangat hepi dan gumbira walo pun hanya tido 4 jam.. kenapa gembira.. sukehati aqu la.. heheheh86x.. semalam, iaitu hari selasa, di pagi hari ari, aqu agak murung sket memikirkan sesuatu.. banyak benda sebenarnya.. salah satu tentang relationship.. d mana salahnya. dan memang aqu sadari salah aqu.. n aqu dah pun lepaskan dia dengan senyuman.. n aqu, f0kus pada kehidupan laen.. n 0k2 la..


dalam petang, dapat telfown dari an, ajak dinner.. s0 setuju jek la.. then kol lingg. dalam jam8.30, keluar lah aqu menuju ke kelana jaya.. g makan kat williams.. makanan dan enviroment yang amat menguja kan.. teruja seketika.. lepas makan, an dapat kol dari ika, so, kami menuju ke setapak la.. hmm.. berada dalam keta caldina itu membuatkan perasaan aqu terbuai2. pulak, ada jek benda yang nak d bualkan.. tergelak sana, tergelak sini.. hepi.. tapi, tetibe terpikir, c0men balik naek ape eh? hmm.. mesti kawan dia antar n aqu tau dia selamat di sana.. hmm..


dalam 20 min dalam kete, sampe la kami di malis kat setapak tuh.. x susah cari tmpat tu.. sampe jek, ada amar, ika, aril n jeff.. lepak2 sambel bergelak ketawa.. jam dah tunjuk jam 12am, adeh.. dah hengat rumah plak aqu.. mula la x senang duduk.. dah ingat rumah, tilam, bantal busyuk.. adehhhh.. tp stil ok lah.. tp dorang mmg giler.. ade jek benda yang nak di bualkan.. wakaka86x.. TTB.. :). pehtu, aqu and an minta diri untuk pergi ke destinasi laen.. tmpat di mana ia banyak memberi banyak kenangan tuk aqu.. n juz lepak2 there.. n banyak benda yang di bualkan.. hilang sket ape yang aqu rasa di pagi hari..


dalam jam 2.30 kot tak silap aqu, an pun antar aqu pulang.. dah lambat sangat la tu.. tp apepun, aqu hepi arini.. n aqu suka lagu baru dia.. lirik dia ala2 gini .. 'pilih aqu atau dia.. tinggalkan ku bila kau ingin bersama nya..' .. hhmmm.. mmg mengganggu emosi.. apepun, kepada sesape yang terlibat.. maafkan aqu.. adakalanya aqu sendiri x tau bagaimana untuk aqu buat pilihan bila aqu dah terlebeh sayang seseorang lebeh dari diri aqu sendiri.. m so sorry.. hope, orang yang aqu sayang tu x kan sia2 kan ape yang aqu dah buat untuk dia coz aqu taktau bagaimana nak aqu tinggalkan dia walopun aqu harus bersedia..


n, aqu pulang n terus tidur sambel dengar lagu tuh.. sayu jek.. tp, aqu hepi kerana dapat luang masa dengan kawan2.. dan aqu dah buktikan walo aqu jarang ada masa, tp bila ada masa yang terluang, aqu x sia2 kan walo sesaat.. apepun, aqu hepi.. sayang semua.. c ya later.. mwa86x.

0 comments: